Dagens Skylandersuppdatering

1. Jag blev – på riktigt – arg på mitt barn för att han gjorde av med alla diamanter när han lånade min mobil. Diamanter i Skylandersspelet då. JAG HADE 17 STYCKEN! Nu har jag exakt NOLL!!!11!

2. Jag har – på riktigt – bestämt att han inte får låna min mobil igen förrän jag har tröttnat på Skylanders.

3. Jag blev – på riktigt – så ledsen över ett ensamt får som sprang i panik för att undkomma döden. Men döden kom. I form av mitt finger. Bam! Liksom. Så mycket för det medlidandet.

4. Jag sitter – på riktigt – uppe sent ikväll för att jag var tvungen att odla örter för att få tillräckligt med energi för att aktivera den stora lila grejen (orka komma ihåg vad den heter!). Jag har officiellt blivit min mor. Ja, jag har en mor vars största intresse här i livet är Facebookspel och tv-spel, hurså?

5. Jag kände – på riktigt – sådan tillfredsställelse när den stora lila grejen aktiverades att jag tror att det gick för mig. På något sätt. Inombords. Eftersom det cirka aldrig går för en utombords. Såvida man inte är kille då.

Ok, vi kan nu konstatera att jag är lite för trött för det här. Stora lila grejen är aktiverad, det gick, mitt jobb här är färdigt.

God natt.

Ps. Jag vet att även killar kommer inombords. Är mycket påläst och så.

En reaktion på ”Dagens Skylandersuppdatering

Kommentera

