Plankutmaningen är igång (snart i alla fall)!

Jag är trött. Mycket mycket trött. Igår lyckades jag med konststycket att dricka mängder med vin utan att bli full. Däremot lyckades jag inte slippa bakfyllan med tröttheten och den konstanta hungern/illamåendet.

Jag ska haka på Plankutmaningen idag är det sagt. Någonstans har det dragits igång en utmaning som går ut på att man kör plankan en gång varje dag i en månad. Tanken är att man ska köra hela januari månad, men eftersom jag börjar lite sent ska jag köra till den 6/2. Utmaningen är en tävling, har jag uppfattat det som, men det skiter jag i. Jag ska bara haka på pga ”kul”. Ska alltså ta tid och se hur länge jag klarar av att göra plankan idag och se hur pass mycket jag kan förbättra tiden på en månad. Verri verri eksajting.

Ja, satte. En ska bara få tummen ur och köra då.

Kommentera

