Back in business

Jahaja, och hur gick det att jobba idag då?, undrar alla nu. För alla har ju så klart koll på att jag började jobba idag efter tre veckors semester.

Och jotack, det gick väl bra. Jag klev upp 05:20 istället för 9:40-ish som jag har gjort under tre veckors tid. Detta trots att jag inte gick och la mig tidigare igår kväll (har blivit nattsuddare på riktigt under jul och nyår). När jag klev upp mådde jag lite illa av trötthet och kunde inte riktigt fokusera blicken de första femton minutrarna, men sedan ordnade det till sig. Jag var på jobbet innan klockan 7, jag vill gärna att ni antecknar det. En är ivrig att komma igång igen och så.

Sedan jobbade jag, jobbade och jobbade tills det bara sa PANG! och så satt jag och dumglodde pga extrem trötthet i kombination med extrem ovana. Riktigt jobbigt faktiskt. Jag ba: ”Nu så! Nu ska jag göra något nyttigt!”. Och så tittade jag på jobbrelaterade saker och hjärnan ba: ”…” och så satt jag där utan att se och utan att vara förmögen att göra något.

Ja, och sen gick jag hem. Fast jag åkte bil. Slut på dag.

Kommentera

