Dagens icke-lärdom

Jag kan ha lagt ner orimligt mycket tid på att googla ”kalsongreklam” idag. Detta eftersom jag försökte utröna om David Beckhams paket ser äkta ut eller inte. Låt oss bara säga att jag snubblade över detta och inte kunde släppa det förrän jag hade undersökt saken närmare.

Obs att det inte var något ”män i kalsonger – höhöhö” över det hela, utan enbart ren och skär nyfikenhet. Kan ett manligt underliv se ut så där i kalsonger? Svaret? Jag vet inte riktigt. Vi kan sammanfattningsvis säga att googlingen inte hjälpte så mycket. Det är möjligt att saker Photoshoppas för att inte framträda så tydligt. Eller så fejkas det på annat vis? Eller så kan det faktiskt se ut så?

Ja, vi fortsätter våra liv i ovisshet.

Kommentera

