Trök

Om ni undrar varför jag inte skriver så mycket nu beror det på Bajshumöret Från Helvetet. Jag är så in i helvetes irriterad på så otroligt många grejer och jag börjar bli en mycket bitter, mycket tråkig människa. Orkar inte med mig själv och tänker att det gör nog inte ni heller. Så see you när jag har gaskat upp mig. Någon gång.

4 reaktioner på ”Trök

  1. Nämen?! Tillfällig dipp hoppas jag?! Det är annars praktiskt att, som jag, rikta (nästan) allt sitt hat och sin irritation mot en enda person. Jag fokuserar i princip all min negativa energi mot en person på mitt jobb (Snark-Fia kallad av mig). Mycket praktiskt. På så sätt har jag ”irriterat av mig” när jag går hem för dagen. 😉

  2. Tillfällig, hoppas jag. Med största sannolikhet pms. Min pms är inte att leka med nu för tiden. Hatar cirka allt och alla. Mycket trevligt och så. Det räcker liksom inte att rikta allt mot en person/sak, för det räcker ibland att någon tittar på mig på fel sätt så vill jag spotta lite på hen. 😉

    1. Hahaha!!! Förlåt, men igenkänningsfaktor hög! Förutom att jag mixar irritationen med en stor dos klibbig självömkan och buhu-ingen-tycker-om-mig. Så. Jävla. Jobbigt! Börjar ärligt talat längta (!) efter klimakteriet (eller när det är över rättare sagt).

      1. Jamen, samma sak här! Med självömkan alltså. Jag blir sjukt lättstött och tror att alla går runt och hatar mig i smyg (eller ganska öppet). Så då måste jag hata dem lite tillbaka. 😉

Kommentera

