De spännande kvällar som är mina

Hej hopp, detta liv i sus och dus. Igår somnade jag i soffan någon gång under Big Bang Theory (dvs någon gång mellan 19:30-20:00), sov sov sov sov fram till klockan 22:15, borstade tänderna och la mig i sängen. Och sen ba: zzzzz.

I förrgår var det ungefär samma sak, förutom att jag tror att jag höll mig vaken en bit efter 21:00. [skrietsmiley] Men att somna på soffan är tydligen min nya grej. En hatälskgrej. Det är så in i bängen skönt att somna på soffan. Det där ögonblicket när man ger efter och ba: Eff it, nu somnar jag… Men sedan måste man ju ändå kliva upp från den där soffan (efter att ha fått både nackspärr och diskbråck) för att borsta tänder och tvätta sig och så. Så himla ovärt.

Plus att jag var tröttare än någonsin imorse när klockan (dvs. mobilen) ringde (dvs. spelade en truddelutt). Jag somnar aldrig om. Aldrig. Men idag var det så här -><- nära att jag gjorde det! Så jag klev upp 5:22, istället för 5:21. The horror.

En reaktion på ”De spännande kvällar som är mina

Kommentera

