Camelliss Salming

I helgen ska jag fasen göra något som jag inte har gjort sedan jag var barn. Typ. Jag ska åka skridskor! Jag tror att jag testade att åka någon gång när tonåringen var liten, men det har jag förträngt lite. Nu tänker jag mig att jag kliver ut på isen och svischar mig fram i en rasande fart, allt känns roligt, alla applåderar och föreslår att jag ringer hockeylandslaget. Förmodligen kommer jag stappla fram, ramla och slå mig jävligt hårt, få skitont i fötterna och vilja gå hem efter cirka fem minuter.

Återkommer med rapport.

2 reaktioner på ”Camelliss Salming

  1. Haha! Jag testade en gång förra vintern och herrejävlar vad ont jag fick. Sån kramp under fötterna att det var helt sinnessjukt. Men roligt (och vingligt) var det.

    PS. snygg profilbild du har! (kanske inte ens är så ny men jag läser ofta i readern och klickar då inte alltid in mig på bloggen. missar därför ofta omgörningar).

    1. Ja, jag fattar inte varför man får så där krampigt ont i fötterna! Eller jo, det gör jag väl, men jag hade glömt bort att det var sådant ont man fick.

      Tack! Den är ganska ny faktiskt. 🙂

Kommentera

