Lista igen? Okej.

Nu hittade jag en lista hos Hanna och blev tvungen att sno den också. Obs att något krånglade till sig efter ett tag så listan ser lite knasig ut och väldigt assymmetrisk och så. Kan int hjälp de.

– Hur skulle du se ut om du aldrig hade ändrat något med ditt utseende?
Jag skulle ha en annan, mera grådassig, mellanfärg. Cendré heter den om man vill kalla den något fint. Råttfärg om man vill vara närmare sanningen.
 Är du oskuld?
Känner mig mycket seriös när jag ska svara på denna fråga. Gammal som en är med underliv som har tryckt ut tre ungar.
– Om du fick resa vart du vill, vart vill du resa då?
Just nu känner jag ett sug efter New York. Har faktiskt aldrig haft drömmar om att resa dit tidigare, men nu har jag fått det.
– Vad skulle du vilja ändra med dig själv, om du fick?
Jag skulle vilja vara en sådan som säger vad jag tycker. I lämpliga situationer. Inte sån där sanningsägare som bara ska spy ur sig elaka ”sanningar”, utan sådan som höjer rösten när det behövs och som alltid vet hur en ska uttrycka vad en tycker.
-Vad ska man göra för att få dig riktigt irriterad?
Missförstå saker med flit. Det finns inget som stör mig så mycket som det. När folk tror på allvar att feminismen går ut på att kastrera alla människor på denna jord och göra oss till en klump med hen. Och tror att feminister hatar män och att feminismen missgynnar män. För att inte tala om hur sjukt sjukt SJUKT irriterad jag blir på folk som helt utan ironi säger ”men det får man väl inte säga i det här landet längre”.

 Vad är meningen med livet?
Om en det visste.

– Hur viktigt tycker du det är att vara kär i personen man har sex med?
Inte alls viktigt. De flesta som ligger första gången ligger väl innan de har hunnit bli kära. Om de ens blir det.

– Skulle du kunna plastikoperera dig?
Nej.

– När kysste du någon senast?
En timme sedan.

Vilken låt går på repeat hos dig?
Jag har ännu inte tröttnat på Let her go med Passengers.

 

Vem är din kändiscrush?

 

– Vem av dina vänner vet mest om dig?

Elin, aka Mossbergsfrugan.

– Brukar du komma i tid?

Ja. Hellre för tidigt än för sent.

– Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Kylie Minogue, Prinsessan Madeleine (hej blindstyre) och Marilyn Monroe (pga blond lockig frisyr och röda läppar). Robyn och Petra Marklund när jag hade kort blont hår.

Kommentera

