Buzzfeed

Som vanligt är jag nog sist på bollen men gud så roligt jag har haft när jag har surfat runt på sidan Buzzfeed.com. Jag hittade sidan först förra veckan efter en länk hos Soraya Hashim (som för övrigt tveklöst har en av Sveriges roligaste bloggar). Alla dessa roliga gif-bilder som jag inte har en susning hur man länkar till (länkar man i tron att man länkar till en specifik gif, länkar man i själva verket till en hel lista).

Det finns ju en miljard grejer där, men jag har fastnat för listorna. Som heter saker i stil med 28 People More Awkward Than You eller 20 Things That Makes You Say Noooooooo. Obs att jag skriver fritt från minnet, vilket inte alltid stämmer överens med verkligheten. Men ni vet på ett ungefär vad jag sitter och skrattar åt. Om ni nu ville veta det.

Kommentera

