Min tur då?

Jodå, imorgon är det tänkt att jag ska jobba. Jag må ha slappat till mig rejält denna vecka, men jag längtar tillbaka till jobbet. Eller okej, ska jag vara helt ärlig är jag mest stressad över allt som inte blir gjort och känner mig lite jobbigt rastlös i kroppen. När man blir hemma länge oplanerat har man ju lite dålig koll på hur det egentligen ser ut där på skrivbordet.

Inatt drömde jag dessutom en jobbig jobbrelaterad dröm, så nu känner jag ännu mer att jag MÅSTE tillbaka imorgon.

Och. Det är då en vaknar och känner att förkylningen har satt klorna i mig också. Har jag tur hinner jag i alla fall jobba några dagar innan febern slår till. Bajs.

Hörde jag att någon undrade över Mivitotal Sport? Jamen, jag tog sista slurken i torsdags förra veckan, glömde köpa ny på fredagen och hamnade sedan i husarrest. Men imorgon ska jag köpa och så ska jag klunka direkt ur flaskan så det sprättar och far!

Eller kanske inte. Vi får se lite.

Kommentera

