Off to work

Jahaja. Här sitter jag i arla morgonstund och fattar inte riktigt att jag är vaken. Ännu mindre att jag ska jobba idag. Som i tänka och engagera mig i saker. Men det ordnar sig nog, ska vi se.

Det enda jag känner mig lite taggad på är att sminka mig. En är ju lite skadad. Men jag har inte sminkat mig på över en vecka. Jag har inte skött hyn eller engagerat mig i något överhuvudtaget den senaste veckan, vilket har resulterat i följande: hyn i ansiktet är helt off med diverse blemmor och oljighet (?) medan huden på kroppen är lenare än någonsin. Ingen torrhet så långt ögat kan nå! Det gjorde mig lite förvånad. För även om jag inte har smörjt in mig och donat, så har jag ju duschat eller badat dagligen. UTAN att smörja in mig efteråt, vilket brukar göra min hud helt kokolocko.

Så nu vet ni detta. Ni kan ju bilda små grupper och diskutera detta fantastiskt intressanta. Själv ska jag lyfta på arslet och göra mig iordning. Jobb! Yay!

Kommentera

