Länkkärlek istället för uppdaterad blogroll

Det var hundra år sedan jag uppdaterade min Blogroll här på sidan. Jag borde fylla på och plocka bort inaktuella osv osv, men orka. Liksom.

Så jag tänkte tipsa om några bloggar jag har upptäckt som inte finns med i listan här i menyn till höger.
blog-header
Soraya är lite av en idol och hon hittar en massa skoj saker på nätet som förgyller livet. Det hör till allmänbildningen att läsa Soraya. Bara så ni vet.
genusfolket_2
Också en blogg/sida som hör till allmänbildningen att läsa. Varning för extrem upprördhet dock. Jag måste spara läsningen av denna sida till tillfällen då jag känner mig så där lite extra psykiskt stark.
image
Jag följde henne på Twitter först, sedan på Insta och helt plötsligt fattade jag att hon har en blogg också. En är inte skitsnabb, men nu är allt i sin ordning för nu följer jag blogghen också.

HANA PEE
Vars blogg jag inte kan göra sådan där fin bildlänk till utan att engagera ihjäl mig, så ni får en textlänk. Luras dock ej av denna till utseendet lite trista länk (i förhållande till bildlänkarna i detta inlägg alltså, HanaPees blogg är allt annat än trist utseendemässigt). Jag skrattar ofta högt när jag läser HanaPee. Jag skrattar inte ofta högt när jag läser bloggar eftersom jag är mer en som ler i tysthet och samförstånd.

FÖRENINGSGATAN 8B
En till blogg utan bildlänk. Jag har tipsat om Hannas blogg tidigare (jag har uppenbarligen en förkärlek till folk som heter Hanna och deras bloggar) och nu tipsar jag igen pga hon platsar så himla mycket i ett sådant här inlägg.

VUXNA MÄNNISKOR HAR INTE HAMSTRAR
Ja, ni fattar grejen – fancy bildlänkar först, icke fancy textlänkar sist. Detta har dock ingenting med bloggarnas kvalitta att göra pga alla är skitbra. Så har vi det sagt. Jag trodde vmhih fanns med i min blogroll redan eftersom jag har följt henne i hundra år, MEN TYDLIGEN INTE!

MAN MÅSTE HÄRMA DOM SOM ORKAR
Som var en annan blogg förut som är en ny blogg nu. Och jag fattade inte förrän hundra år senare.

Ja, jag skriver inte så mycket om bloggarna. Underförstått för alla är att de är bloggar jag älskar att följa och som ni också borde följa om ni inte redan gör det. Klicka in, läs, bilda uppfattning, följ. Eller klicka in, följ, läs, bilda uppfattning. Valfritt hur ni gör.

 

En reaktion på ”Länkkärlek istället för uppdaterad blogroll

Kommentera

