Svacka

Men ge mig energi! Jag blir galen på den här tröttheten och likgiltigheten jag känner nu! Absolut I N G E N T I N G känns roligt. Jag vill bara vara hemma och bara ligga i soffan. Helst skulle jag vara ensam hemma i flera timmar och bara få ligga och glo på YouTube och på diverse tv-serier. Brukar jag må så här den här tiden på året eller är det något alldeles i hästväg i år? Har ingen aning pga extremt dåligt minne.

Igår var jag uppe till 22, vilket egentligen är en omöjlighet just nu. Ni hör väl, kl 22 är ju typ när kvällen börjar för de flesta. Eller de flesta och de flesta, men jäkligt många i alla fall. Och då har jag varit vaken för länge! Så här sitter jag och betalar för nattsudderiet som var igår genom att känna mig helt apatisk.

Kul.

4 reaktioner på ”Svacka

  1. Men du, det känns som att vi mår ungefär likadant du och jag. Sopslut morgon, middag, kväll. Vad tror du om en utmaning? Någon form av motion, friskluft. You name it. Du och jag.
    Jag tror att jag vet att jag behöver en sparring partner, och en som är lite som mig, samma energi nivå typ.
    Bara en tokig liten idé 😉

      1. Har inget men ”måste” väl ta och skaffa mig ett kort. Har varit lite snål vad gäller A men det är ju där det verkar finnas roligheter.
        Powewalk med stavar är annars något jag gillar!

        1. Ja, tyvärr har man flest valmöjligheter där. Men som sagt, dyrt är det. Jag är dock mera passmänniska än maskinmänniska, så det har ändå känts befogat.
          Powerwalks gillar jag med. Har inga stavar, men det kan en ju kanske skaffa. Eller bara vifta hysteriskt med armarna? Vill du gå med mig då? 😉

Kommentera

