Pauslista

Min besökarstatistik går verkligen i botten när jag tar upp allvarligare ämnen. Därför slänger jag in en lista för att lätta upp stämningen lite. Yay!, säger alla i kör. Jag har i vanlig ordning snott den från Just Another Fucking Blog.

När vaknade du imorse?
Sov så där hackigt inatt/imorse och vaknade vid 3, vid 4, vid 4:30 och sedan vid 5.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Första gångerna minns jag inte. Sista gången undrade jag om jag verkligen skulle orka kliva upp tio minuter innan klockan ringer.

Har du ringt någon i dag, vem och vad sa ni?
Nej. Sms:at och mailat bara. Sms:en var med M och de handlade om lunchdejt. Mailet var jobbrelaterat så det får ni inte veta något mera om.

Har du ont någonstans?
Ja, på tungan. Har tydligen lyckas bränna mig.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Faktiskt absolut ingenting. Har nyss ätit.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Lunch (thaimat).

Vilken var den första hemsidan du gick in på internet?
Jag gissar att det är idag som menas? Det var nog denna, min alldeles egna blögg.

Vad ska du göra ikväll?
Inget speciellt. Glo lite på tv och förmodligen lägga mig tidigt.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Första låten jag satte på var någon låt med Sean Banan som något av barnen hade lyckats lägga till i min favvolista på Spotify. Den första jag satte på frivilligt var Stay med Rihanna och Mikky Ekko (fast det är lite ljug för det är inte de som sjunger på Spottan, men nu låtsas vi det).

Vad tycker du om din blogg?
Den är rolig att skriva i. Ibland mindre rolig, men då fungerar den mera som en ventil. Någonstans att få pysa ur sig frustration.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Ska jag minnas det, menar du? Då hade jag semester och låg väl i soffan och glodde.
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Nej, det tror jag inte.

När fotade du något senast, och vad?
Igår fotade jag mina naglar (Insta).

Har du gjort av med pengar idag, på vad? 
På lunch. Som sagt.
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Faktiskt ingenting, men om jag viftar lite med det nuddar jag stolsben pga sitter vid köksbordet.

Vad har du på dig idag?
En svart klänning med vita prickar, rött smalt lackskärp, svarta strumpbyxor, svart midjekort spetskofta.
Kommentera

