What to do?!

Om jag precis la till några till bloggar att följa i Google Reader? Samma Google Reader som snart inte ska finnas längre?

Öh, ja. Jag är inte alltid så smart.

Några av bloggarna jag följer, bland annat Katta, skrek igår ut sin besvikelse över att Google Reader ska läggas ner och nu sitter jag och lusläser kommentarsfälten för att få något bra tips om ersättare. För precis som Katta är jag inte jätteförtjust i Bloglovin’, som kanske annars hade varit det självklara alternativet. Och Feedly ska det laddas ner några tilläggsprogram till för att gå att använda på datorn (om man inte använder Firefox, vilket jag inte gör). S’atte…

Om du vet en fantastiskt ersättare till Google Reader som inte är Bloglovin’ eller Feedly, tipsa pretty please?

2 reaktioner på ”What to do?!

  1. Men feedly är en liten plug in till chrome iaf som inte alls var så konstig och märkvärdig. Och funkar bra än så länge. Med detta sagt så ska du ha i åtanke att jag är på gränsen till teknikfientlig och inte gillar förändringar alls, så vid minsta krångel blir jag förbannad. Om du nu skulle överväga feedly alltså

    1. Ok, jag kan erkänna att jag bara har hängt på andras tveksamhet till att ladda hem en plug in för att flera har nämnt det som en negativ grej. Kanske måste ta och bilda mig en egen uppfattning och faktiskt testa.

      Men jag är så sjukt sur över att GR försvinner! Den har ju liksom allt.

Kommentera

