Varning! Kryptiskt inlägg igen.

Det är helt tomt i huvudet. M och småttingarna åkte iväg i finvädret för att grilla korv, men jag stannade hemma och ska försöka fundera över det här frustrerande som jag hintade om igår. Det går så där.

Kunde inte somna igår, låg bara och ältade och ältade. Till slut fick jag ägna mig åt Candy Crush och somnade mitt i spelet. Så fort jag vaknade började tankarna igen. Och så kommer de klassiska tvivlen och jag undrar om jag inte bara är fjantig. Men är man fjantig när man försöker agera på att man får magont och vill börja gråta så fort någon nämner det här onämnbara? Jag behöver bara lyssna på kroppen för att veta att jag måste kämpa emot.

Ja, jag är urtråkig nu. Men har en en #blogg100-utmaning och cirka exakt en enda sak i tankarna, då får det bli sådana här inlägg.

Hasta luego!

Kommentera

