En energisk lördag

Den sjuka energin jag har haft idag! Jag har skurat och fejat så det flög svettpärlor kring mig. Så jäkla skönt att sitta här nu och känna hur det luktar rent och en är så himla nöjd med sig själv.

Kan meddela att Oliva by CCS makeup wipes är helt fantastiska på att få bort matosfett i köket och kalksmuts i badrummet. Tur att de är bra till nåt, för tvätta ansiktet med dem skulle jag aldrig få för mig att göra.

Gick över till bror och svägerska och alla barnen på eftermiddagen. Satt i solen och drack kaffe, sedan hade vi Candy Crush-maraton. Jag lärde mig hur jag lurar telefonen att tro att det är dags för fem nya liv. Dock får en ju äta upp det senare när nästa liv beräknas vara laddat och klart om 260 minuter!

Nåja. Skönt att få svära och jämföra frustrerande upplevelser med några som har full förståelse. På riktigt – skönt!

När jag gick hem såg jag orangea karameller framför ögonen hela tiden. Kunde få fyra i rad och kände tillfredsställelse i hela kroppen. Eller ja, inte sådan tillfredsställelse. Jag berättar inte om att jag hallucinerade och riktigt såg fyra orangea karameller på grannens gård, för då låter jag kanske lite störd.

Jamen nämen, trevlig lördagskväll på er då.

4 reaktioner på ”En energisk lördag

  1. Skönt att höra att det finns fler än jag som är besatta av det där jäkla spelet! Jag DRÖMMER t o m om de där godisarna på nätterna! 🙂

    1. Ja, det är hopplöst! Det blir helt klart värre nu när jag vet hur jag lurar telefonen till att ge mig flera liv, för då sitter jag ju och spelar upp mot en 20-25 spelomgångar på rad. ”Bara en gång till”… 😉
      Går det till på samma sätt när man spelar via Fejjan, att man har max 5 liv och sedan får vänta? Då kanske du kan ställa om klockan på datorn? 😉

      1. Ja, det är likadant där. 5 liv. Men åh, lura mig inte att hitta sätt att kringgå det! Jag varvar redan surfplattan med datorn ju (= 10 liv). 😉

Kommentera

