Shöpping!

Igår var himlen alldeles grå till att börja med, så vi ba: IKEA? IKEA.

Jag har sagt detta tusen gånger förut, men jag ÄLSKAR IKEA. Kan inte nämna IKEA utan att deklarera min kärlek.

I alla fall. Vi packade in alla utom tonåringen i bilen och åkte till Valbo och IKEA. Köpte egentligen inget spektakulärt men fick åtminstone med oss nya fönsterlampor (på fot) till vardagsrummet och sånt där obligatoriskt som ljus, köksgeråd och så. Valbo har en av de sämre H&M-butikerna i världen, så lite trist att det var just detta H&M jag valde att bränna massa bonuscheckar. Allra helst när vi snart får en alldeles egen här där jag bor. Hursomhelst. Småbarnen fick lite nya byxor och jag fick nya nagellack. Älskar H&Ms nagellack!

Det här inlägget måste vara så otroligt intressant att läsa. Jag ska lägga in några relaterade bilder för att kompensera.

20130404-093233.jpg

20130404-093246.jpg

20130404-093307.jpg

När vi åkte hem köpte jag Lakritsal som är så sjukt gott! Och lite äckligt när man ska dricka läskeblask direkt efteråt pga blir skum i munnen. Det visade sig dessutom att det var tio (10!) grader ute!
20130404-093315.jpg
Och när jag kom hem hade jag fått mitt nya fina mobilskal från EmbellishCases (har ”butik” på Etsy.com).

20130404-093640.jpg

20130404-093655.jpg

Kommentera

