4 punkter

Punkt 1.
Ikväll vankas galej. Eller fest då, om man vill uttrycka sig mera nutida. Jag har som vanligt stora planer på förberedelse (testa tandblekning, lägga ansiktsmask och kanske slå till på lösfrallor?). Känner jag mig rätt så kommer det bli cirka ingenting av med det.

Punkt 2.
Men roligt med fest i vilket fall. Fint avslut på min påsksemester också. Att bli så där lagom urlakad och dödstrött alldeles i tid till att jag börjar jobba igen.

Punkt 3.
Undrar ni vilken bana jag är på i Candy Crush? Om inte, läs ej denna punkt. Jag är på bana 70 och där är jag fast sedan x antal dagar tillbaka. Så jävla omöjlig bana så jag blir redigt förbannad bara jag tänker på den. Förbannade jävla skitbana! Har klarat cirka hela banan (EN gelé kvar!) hur många gånger som helst, men att klara av banan är tydligen totalt out of the question. Skitspel!

Punkt 4.
Orkar inte skriva en till punkt. Jag har ont i huvudet och brakförkylningskänningar sedan en vecka tillbaka, så jag orkar inte riktigt tänka. Himla synd om mig. Efter en fylla kommer det vara ännu mera synd om mig. Ger er bara liten hint om hur morgondagens inlägg kommer låta.

 

3 reaktioner på ”4 punkter

    1. Jag bävar! 😉 Jag klarade faktiskt bana 70 efter att jag skrev det där, men jag känner ett intensivt hat mot alla banor som innehåller choklad. Förbannade choklad! 😦

Kommentera

