Istället för söndagsinlägg

En är en riktigt slarver. Jag glömde blogga igår igen, så det här får bli gårdagens inlägg. Ett högintressant sådant.

Jag hade faktiskt riktigt gott om tid att fixa allt jag ville fixa inför festen, så jag blekte tänder (nåja), la ansiktsmask och fick till och med på lösögonfransar. Känner man sig väldigt nyfiken på hur resultatet blev kan man kika här. Lösögonfransar är ju en sådan där onödig grej som man ändå vill kunna bemästra, s.a.s. (och när jag skriver ”man” menar jag naturligtvis ”jag”) och nu kan jag kanske säga att jag bemästrar det. Så nu kan en bocka av det från sin bucket list liksom.

Festen var rolig och rätt lugn (för min del). Igår mådde jag riktigt bra förutom att jag var så jävulusiskt trött! Och inte är jag piggare idag, första jobbdagen efter tio lediga dagar. Voj voj. Det första jag gjorde imorse (efter tvättning osv) var att kolla i almanackan när jag får vara ledig nästa gång. Men det ordnar sig nog bara jag kommer till jobbet och inser att det ju faktiskt är rätt skoj att vara där.

Jamen nämen, kan man kalla det här ett fullgott inlägg? Ja, vi sä’r så.

 

 

Kommentera

