En lista på repris

Snor en lista från Linn igen.

1. Hur gammal är du?

38.

2. Hur gammal känner du dig?

Jag känner mig inte som en speciell ålder, känner mig bara ung.

3. Vad har du gjort idag?

Klivit upp, tvättat av mig, klätt på mig, ätit frukost, bloggat.

4. Vilken film såg du senast? 

Minns inte.

5. Vem ringde du senast?

Tonåringen.

6. Är du besatt av någonting?

Internet. Smink. Candy Crush.

7. Är du rädd för blod?

Nej, det kan jag väl inte säga.

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu.

Vårt kök. Stort vitt bord, sex svarta stolar, två fönster, ett gäng kökstypiska grejer som spis, diskbänk osv.

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet?

Ja, den här frågan har jag svarat på förut.

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga?

Nej.

11. Vilken färg är dominerande i din garderob?

Svart är säkert lite överrepresenterad,  men jag har nog en rätt färgglad garderob.

12. När vaknade du idag?

04:40. Klev upp tio minuter senare pga orka ligga där och vara kissnödig.

13. Vilken är din favorithögtid?

Jag tror inte att jag har någon favorithögtid. Midsommar möjligtvis.

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu?

Här där jag är?
[hoppar över ett gäng frågor som det känns som att jag svarade på igår]
28. Vad sa du senast?

”Är det bra?” till tonåringen som nyss klivit upp.

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan?

Engelska och spanska. Latin var rätt kul också.

30. Vad har du på dig just nu?

Mörkblå jeans, vitt linne och rosa kavaj.

31. Vilken är din favoritaffär? 

IKEA och Kicks.

32. Vad har du för storlek i kläder?

36 typ.

33. Vad har du i dina fickor?

Ingenting någonsin. På byxor alltså. I jackfickan brukar jag ha nycklar eller något gammalt snorpapper (efter barnen).

34. Vad köpte du senast?

Lunch.

35. Hur många gånger har du flyttat?

Äh, det här har jag svarat på någon gång och nu orkar jag inte tänka efter. Alla ba: Men JOOOOO, tänk efter, vi vill så gärna veta!!!11!!

Och där slutar jag pga orkar inte fortsätta. Hejsvej. 

Kommentera

