Lista om veckan

Snor en lista från Man  måste härma dom som orkar.

Vilket är ditt mest använda ord denna vecka?

Enstaka ord är ju helt omöjligt, dock uttrycket ”grejen är ju den”. För det använder jag alltid och har tydligen lyckats hjärntvätta kollegor till att använda uttrycket och tänka på mig.

Har du någon fobi?

Jag har många fobier. Eller ja, kanske inte regelrätta fobier, men nära nog. Mest är jag mörkrädd. Det måste väl ändå räknas som fobi?

Vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?

Lunch på Jin Thai. De har buffé med både vanlig thaimat (alltså varm) och sushi. Möcket möcket gott!

Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?

Ingen har sagt något till mig än idag. *ledsen smiley*

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?

Igår och förrgår när jag tog tag i massa saker som har legat och väntat på min uppmärksamhet. Way to go.

Vad tror du kommer bli roligast i helgen?

Om jag skriver något kommer jag att jinxa det. Inte för att det ska hända något speciellt i helgen, utan för att om jag tror att något kommer bli roligt/mysigt/bra och skriver ut det i bloggen blir Murphy på viset. Den jäveln.

Vilken är din pepplåt för tillfället?

Åh, jag har totalt fastnat för Will I am och Britneys ”Scream and shout”. Will I am and Britney, bitch. *cool*

Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?

Jag har läst i min nya bok om Bruce (yay!) och spelat Candy Crush och Bubble Witch på ajfånen. Dock inte samtidigt.

Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?

Nej, det tror jag inte. Eller ja, det ska vara att jag ska bli/håller på att bli intervjuad för jöbblöggen. Det är ju första gången. Tror jag.

Vad oroar du dig för?

Här kopierar jag Man måste härma’s svar rakt av – ”Döden och sjukdomar. Samt, faktiskt, vad fan som håller på att hända med vårt samhälle.”

Vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?

Ja, det ska väl vara Monica Törnell då. Känns ju väldigt rafflande.

Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?

Saker jag inte kan skriva om här = möcket skoj svar.

Har veckan varit bra än så länge?

Ja, det får jag ändå säga. Våren är äntligen här, snön ba: *has left the building* (eller är på god väg åtminstone) och jag har fått en massa saker gjorda som har legat lite som en blöt äcklig filt över mig.

Kommentera

