Bruce Bruce Bruce!

Det här blir ingen recension av konserterna, bara ett snabbt inlägg. Jag hade ståplats i fredags och sittplats idag (kortsidan mittemot scenen). Två gudomligt bra konserter! Ska jag välja en av dem skulle jag nog säga att fredagens var snäppet vassare. Bruce kändes gladare och mer uppsluppen. Det var mera den här lite smågalna Bruce som kan hitta på vadsomhelst, i fredags.

Med det inte sagt att kvällens (lördagens) konsert var på något sätt sämre. Den var annorlunda bara. Bruce är dock alltid Bruce och levererar ren och skär underhållning. En älskar ju karln!

20130505-013614.jpg

20130505-013629.jpg
Den översta bilden är från fredagen, då jag var aningen närmare scenen, kan man säga. Den nedre bilden är alltså från ikväll. Det sjuka folkhavet!

Och just det – om någon har lyckats missa det så kan jag meddela att Bruce spelade heja Born to run-skivan i fredags och hela Darkness-skivan ikväll. Min gissning är att han spelar hela Born in the USA-skivan den 11:e. Det hade en ju velat se. Men jag är så galet nöjd med de här två kvällarna! Brucan alltså, helt klart BÄST!

Kommentera

