Men det var väl självaste fan!

Jag började ju med Löpsteget förra veckan. Sprang några gånger och kände mig som värsta gasellen. Det gick så in i bängens BRA! Jag kände verkligen att löpning, det är minsann min grej det!

Så hånskrattade Murphy eller Universum eller någon annan jävel rått åt mig och gav mig en muskelbristning i låret.

Tack. Tack som fan.

Och innan jag avslutar inlägget vill jag bara förklara hur ont en muskelbristning gör: Det gör FÖRBANNAT JÄVLA SVINONT!

Ps. Jag vill även passa på att dementera alla rykten om att det på något vis är ett resultat av Springsteen-konserterna. Nog för att jag stod på tå i tre timmar i fredags, men väldigt lite lårmuskler var inblandade. Har dock fått brottarnacke som resultat av handklappning över huvud. Smällar en får ta.

Ps II. Har jag sagt att jag gillar Bruce Springsteen och att jag nyss var på två konserter? Alltså, två – sa jag det?

5 thoughts on “Men det var väl självaste fan!

  1. Aj,Aj,… muskelbristning är inte skönt. Hoppas det läker ihop snabbt.

    Jo, men visst serru, vi blir visst arbetskamrater igen i sommar!🙂 Fast det beror ju lite på när du har semester förstås. Jag jobbar v25 och sedan 27 t o m 32. Ska bli väldigt kul att komma tillbaka även om det bara är för några veckor. Trivdes ju där ja vettu!🙂

    Kram!

    1. Ja, nu börjar det kännas bättre, så nu kan jag till och med springa igen.🙂
      Vad roligt att du kommer ”hit”! Jag är edig nästan hela tiden du jobbar, men ändå.🙂

Kommentera

