#everyotherday

Jamen hej hallå, lilla bortglömda blogg. Kom just på att jag gjorde en deal med Elin om att vi skulle försöka blogga varannan dag. Och visst, jag bloggar ju en del men inte här och det var ju själva poängen. S’atte. Nu kör vi. Varannnan dag minst it is.

Jag har tre dagar kvar till semester. Tre. Dagar. Kvar. Vilket inte bara är tjoho tjohej, eftersom det är en hel del som måste göras innan jag semestrar loss. Igår satte jag mig vid mitt skrivbord och ba: *bläddra bläddra* Jag måste skynda mig! *bläddra bläddra* Jag måste skynda mig! *bläddra bläddra*

Vilket ju kanske låter produktivt. Om det inte vore för att bläddra och utropa samma sak om och om och om igen inombords var ganska precis det enda jag gjorde. Tills jag insåg att väldigt lite skulle bli gjort på det viset. En är ju inte född i farstun och så där.

Så man kan ju säga att jag inte riktigt ser fram emot de här närmaste tre dagarna, men att jag ser jäkligt mycket fram emot semester. Vi har inga egentliga planer, förutom att inte kliva upp 5:20. Under fem veckor ska jag inte kliva upp 5:20. Fler semesterplaner än så behöver en ju inte ha.

 

Kommentera

