Men alltså, om en kunde skärpa sig lite

Ja, som sagt. Mitt humör är fortsatt rätt trist. Nu åt det mer lättsårade hållet. Då jag tror alla hatar mig och deppar ihop över att ingen läser den här bloggen längre (otroligt konstigt eftersom jag 1. aldrig skriver 2. aldrig skriver nåt roligt/intressant/tänkvärt 3. är rätt less på den själv) och att den andra bloggen som jag oftast lägger ner sjukt mycket tid och energi på, liksom aldrig verkar få någon riktig permanent läsarskara. Jag deppar ihop över utskick andra får som jag hundra år senare inte ens är i närheten av att få (OBS bloggar ej pga utskick, men det vore helt klart skoj pga dyr jäkla hobby). Men jaja. Det känns nog bättre om någon dag.

Dränker mina påhittade sorger i detta:

20130716-215848.jpg

Kommentera

