Back to life back to reality osv osv

Semestern är slut. Jag sitter i detta nu och äter ett ägg och undrar hur jag ska kunna hålla mig vaken en hel arbetsdag. Men en har ju gjort det förr, om en säger så. Haft semester och gått tillbaka till jobb och inom cirka en timme (eller åtminstone en dag) känns det som om en aldrig haft semester.

Jag har haft en riktigt riktigt bra semester! Vilket möjligtvis kan utläsas av bristen på irriterade, upprörda inlägg. Sista veckan bjöd på finfint väder och vi har varit på badplatsen så många gånger att barnen inte ville åka igår. Det fick de naturligtvis göra ändå. Det är ju inte så att en kan upphöra med semesterfirande en dag för tidigt.

Jamen nämen, då gör vi det här då. Eller ja, jag gör det här. Wish me luck.

Kommentera

