Frustrationsspya

Men helvete, vad irriterad jag är på allt hela tiden! Dessutom slog världens förkylning till på eftermiddagen så huvudet håller på att explodera. Vilket inte blir bättre av min ständiga irritation pga eldar upp mig för mycket över saker.

Folk! Jag blir galen! Ta lite jävla ansvar för i helvete! GAH! Tänk lite längre än näsan räcker och försök att krypa upp ur din egen navel. Ungefär så vill jag säga till så jävla många så det är tragiskt. Tragiskt, I tell you!

Aj. Nu gör huvudet ännu mera ont. S’atte hej för nu.

Kommentera

