Rubrik nr 5. Det bästa snackset är ju som vi alla vet…

Jag skulle kunna säga Favorit Mix här (OLW?), men faktum är att jag inte kan äta det längre pga magen krashar dagen efter. På riktigt krashar, som i att jag ligger i soffan och kvider. Himla synd för det är så sjukt gott. Det leder dock till att det allra bästa snackset på denna jord är allt som föregås av OST- eller CHEEZ. Ostkrokar (KROKAR!), Osthjärtan, Oststjärnor, Ostbollar, you name it, I love it. Allra helst ostbollar. Jag kan på ingalunda vis hejda mig om det står en skål framför mig. Det absolut bästa är att jag inte blir ett dugg dålig dagen efter. Win-win, så att säga.

Minus för lukten dock. Var de tvungna att ge dem en doft av stjärt liksom?

2 thoughts on “Rubrik nr 5. Det bästa snackset är ju som vi alla vet…

Kommentera

