Rubrik nr. 8: Om jag blev tvingad (under pistolhot) att hångla med en författare…

Jag kan inte påstå att jag har någon större koll på författare så att jag skulle kunna nämna en jag skulle kunna hångla med under pistolhot. Det här inlägget får bli ett möcket tråkig ett där jag säger ”pass”. Författare är oftast bara namn för mig och det är väldigt sällan jag känner att jag vill kolla upp närmare vem hen är. Möjligtvis, om jag bara ska gå efter vad jag har läst av personen, skulle jag kunna säga Jonathan Tropper. Fast det känns lite framkrystat, det vill jag att ni ska veta.

Vet du vem du skulle hångla med?

Kommentera

