Rubrik nr 10: Kolla! Här är en bok som jag tycker är snygg.

Eller rättare sagt, två böcker. Jag kunde inte bestämma mig. När jag gick igenom mina böcker (min mycket blygsamma samling böcker) drogs jag onekligen (höhö…) till böcker där titeln dominerar omslaget, gärna i flera olika eller speciella typsnitt. Så de här två böckerna får representera det – en med olika typsnitt och en med skrift i speciell form. En kan tro att jag fjäskar med Lisa, som tillika är denna listas moder, och ja så kanske det är. Fackis!*
IMG_5615_edited
* Mest frekvent använda ordet i detta hus just nu. Citat från barnens kusin och hens (gamla) version av ”faktiskt”.

One thought on “Rubrik nr 10: Kolla! Här är en bok som jag tycker är snygg.

  1. Jenny Jägerfeld är så jäkla bra. Vi hade henne på författarbesök i några av mina grupper på jobbet och hon var så bra! Eleverna ställde frågor och hon svarade jättefint på alla.

Kommentera

