Trist läge

Jag har hamnat efter med listan och tycker just nu att varenda rubrik jag ska skriva om känns jobbig eller tråkig. Jag pausar lite.

Är extremt less för tillfället för att jag konstant går runt och känner mig småsjuk eller inte pigg. Magen är det som strular mest och jag går runt med magkatarrssvid var och varannan dag. Vissa dagar gör det mig illamående (fast inte på kräkvis) och gör att allt jag orkar är att ligga ner. Låg energi och huvudvärk och BLÄ!

Jag var ledig i fredags (pga kommer vara ledig på fredagar en period) och den dagen tillbringades i soffan. Jag var ut och skottade en sväng och tänkte att frisk luft skulle göra susen. Men nej. Det sög varenda liten uns av ork ur kroppen på mig och jag kände mig helt yr och konstig efteråt. Så jag la mig i soffan och somnade någon timme.

Sjuåringen är febrig, så vi hänger i soffan mest hela tiden. Skönt, men också tråkigt i längden.

Kommentera

