Jills Veranda

Men åh! Tittar ni på Jills Veranda på SVT? Jag har tittat ikapp, eftersom jag alltid missar det när det visas på tv. Och först och främst blir jag kär i varenda gäst Jill har, även om det är personer jag har gillat sedan tidigare. Richard ”Skizz” Bizzi kände jag dock inte till sedan tidigare, men hejochhå vilken underbar person. Älskar att han inte ville ändra texten till ”Jolene” och älskar naturligtvis att han säger att det är självklart för honom att vara feminist. Förutom fantastiska gäster tar programmet upp både intressant historia och viktiga ämnen. Jag vill aldrig att den här serien ska ta slut!

Har du inte sett måste du gå in på SVT Play och kolla ikapp! Hittills har Titiyo, Kakan Hermansson, Skizz och Marit Bergman gästat programmet.

One thought on “Jills Veranda

Kommentera

