Försöker vara lite personlig

Är så himla opersonlig på blöggen nu. Skriver bara om saker jag tycker är viktiga och ingenting om trams eller sånt som liksom bara är personligt. Jag vet inte varför, men jag har bara svårt att för att vara personlig just nu. Iofs för mycket att rota i som jag inte kan rota i nu pga måste hålla näsan över vattenytan så att säga. Så då rotar jag i annat som gör mig förbannad eftersom det är lättare att vara förbannad än ledsen. En är mycket förutsägbar och enkel att räkna ut. Med det definitivt INTE sagt att det som gör mig förbannad är någon form av oviktigt substitut för de ”verkliga” känslorna jag bär på. Om en säger så. En är väl som alla andra en komplex person med förmåga att hålla fler än en tanke i huvudet. Liksom.

Ja, det här blev ju inte mera personligt det heller. Delar den här bilden med er då. Det blir ju lite personligt för jag tycker det är så himla roligt pga sant.
kaffemugg
Folk som är upprörda över att man inte får skämta om någonting i det här jävla landet längre – Hallå? Vi har alltid kiss och bajs. Sjukt roligt! Kiss och bajs ftw!

Kommentera

