En läser vad en vill läsa. Tydligen.

Det här att jag en gång har fått kommentaren (på bloggen) att ”feminism är könsrasism” och svarat ”ja, jag håller med”?! Gå hem med mig, jag är full? Har hela tiden läst ”anti-feminism är könsrasism” och upptäckte cirka ett år senare, av en ren slump, att det inte alls stod så. Så himla… festligt. Får inte alls skamsköljningar och vill inte alls vrida tillbaka tiden och få förklara mig.

Nåja. Förklarar det så här ganska så skitmycket för sent.

Kommentera

