Nämen, börjar väl om från början då!

Är skitförbannad pga var så peppad att springa idag och tänkte mig en 6-7-8 km eller en mil kanske till och med. Hade s’imla mycket spring i benen liksom. Två veckor har gått då jag knappt har kunnat springa så jag var så sjukt sugen.

Och så går det så in i helvetes jävla trögt! Sämre än första gången jag sprang efter ett års uppehåll. What’s up with that liksom? Det kändes som att det var första gången jag sprang någonsin. Flåset fanns överhuvudtaget inte och benhinnorna började göra ont (?!). Så himla sur nu!

sur

Kommentera

