Skulle vilja skriva

Men herregud vad jag skriver blogginlägg i huvudet men aldrig på riktigt!

Jag vill skriva om åsikter kring barnuppfostran och egna nyliga insikter efter (eller snarare under) en av de svåraste och mest prövande saker jag ställts inför som förälder. Jag vill skriva om paniken som vällde upp när jag återvände till sjukhuset där vi vakade över min syster. Jag vill skriva om mitt mående i stort. Dokumentera dalar och toppar. Jag vill skriva om det tvångsmässiga fackplacerande av människor för att folk ska veta vilka förutfattade meningar de ska ha om andra. Vill kräkas på det. Vill kräkas på mycket just nu. Vill kräkas på besserwissrar som sysslar med hårklyveri för att förminska andra människors känslor och upplevelser.

Men ja. Det är varmt (nyhet), vi sitter mest på en strand och datorn är aldrig ledig när vi väl är i hemmet. Detta skrivs på mobilen och jag är redigt irriterad pga sjukt drygt.

Nu vet ni.

Kommentera

