Nähä

Det var inte bättre någon lång stund. Nu är det sämre igen och har varit sedan måndags eftermiddag. Känner mig som något av ett unikum eftersom det verkligen inte går att hitta något fel på mig, men jag mår uppenbarligen inte bra eftersom snabbsänkan ligger på över hundra nu. Är matt och svag, får hjärtklappning av lättare ansträngning. Försökte fördriva tiden med att sminka mig (vad ska man roa sig med liksom, är så trött på att ligga i soffan och glo), snodde ihop ett öga och var helt slut sen. Den nivån. Så länge jag ligger ner känns det hyfsat lugnt. Bloggar, YouTubar, surfar, surfar, surfar. Har fasen gått igenom hela jäkla internet snart. Har inte ro att titta på tv-serier eller filmer, vilket ju skulle vara det perfekta tidsfördrivet.

Trodde väl aldrig att svar som att ”alla provsvar ser bra ut” skulle få mig att gråta. Men det gör jag efter varenda jäkla prov som visar ”normalt”. Vad fan! Ro hit ett fel som jag kan medicinera eller operera eller vad fasen som helst.

Är möjligtvis lite överdrivet deppad.

Kommentera

